Tema: Re: kaip butu is teisines puses pagal KET
Autorius: itikas
Data: 2010-03-16 20:34:27
Tai kad zinok ne visada ok. Man sia ziema panasi situacija buvo. Greitis apie 40 mieste, vazioju ikalne, tokia silpna lijundra ir is salutinio dzigitas tik sast pries nosi, ant "gazo" o pajudet negali, padangos slysta, o man sustabdyt nelabai iseina, irgi slysta. Nu bet tuosyk kontakto pavyko isvengt, nors turbut keli cm. masinas teskyre.