Tema: Re: kaip butu is teisines puses pagal KET
Autorius: Fred
Data: 2010-03-16 21:05:00
    Va ta ir yra protingumo kriteriju beda, jog kiekvienam atskiram zmogui jie yra skirtingi, o taisykles turetu buti standartizuotos. Asmeniskai as pries visus subjektyvius kriterijus, tame tarpe, ir pries protingumo, jei juos negalima nusakyti objektyviais dydziais.

-- 
"Jonas Sergejenka" <johnas@kazhkur.com> wrote in message news:hnohpn$8e8$1@trimpas.omnitel.net...
> Pievas, liaudis šnekate, pievas.
> Kas čia turi tikėtis? Pagrindiniu atvažiuojantis "tikisi", kad iš šalutinio įsukęs akseleruos? Tai man atrodo ĮSUKANTIS iš šalutinio turi imtis atsakomybės dėl tai, ką tas pagrindiniu važiuojantis pagalvos ar nepagalvos.
> 
> Realiai, Ernikai, tavo žodžiai turi skambėti taip: 
> "įsukantis iš šalutinio TIKĖJOSI prašokti, nes PLANAVO akseleruoti, bet, pasirodė kamštis, ir vat tam nabagui nepavyko įgyvendinti savo planų akseleruoti."
> Ir ne jūsų svarbalas, ką planavo važiuojantis pagrindiniu, jei jis nerodė jokių posūkių ir rankomis pro langą nemosikavo. Turi praleisti.
> 
> O dėl "atstumų" - protingumo principas. 
> - Jei manai, kad prieš kilometrą įsukęs į pagrindinį ir kiek lėčiau važiuojantis automobilis trukdys eismą važiuojantiems pagrindinių, pasivijusiems po 2-3 minučių - tai protingumo principo pas jumi nerasta.
> - Jei manai, kad užmiestyje prieš atsinešantį ant 90kmh Kamazą įsuks koks šūdukas ir ATSISTOS TIESIAI eismo juostoje, prieš pat nosį, ir tas šūdukas bus pasielgęs pagal KET - mmmm, na, tada aš jau nieko neturiu pridurti.
> 
> Tavo (ar tavo pažįstamo) atveju protingumo principas pareigūnui pakuždėjo, kad nefig "prašokinėti" prieš nosį, jei mieste iki atvažiuojančio pagrindiniu keliu automobilio liko mažiau nei, tarkim, 5-6 sekundės.
> J.
> 
> 
> "Ernikas" <ask@me.com> wrote in message news:hno600$nd6$1@trimpas.omnitel.net...
>> Tai vat teisingai pastebetas sitas akcentas ar zmogsikasis faktorius, kad 
>> padarius posuki, t.y. isukus i pagrindini daznai tikimasi, kad jis 
>> akseleruos, o ne riedes ar stabdys, o dar slidi kelio danga ir bumbt.
>> 
>> Tik dar karta pasikartosiu, kad atvykusiam pareigunams sitas argumentas 
>> nebuvo idomus, ir klausimas ar Giraiteje komisijoje jis bus aktualus.
>> 
>> Taip pat gal galite pamineti kokiu punktus remiantis ar nesiremiant 
>> pareigunai turejo apziureti automobilio B padangas, ju tipa, bei stovi.
>> Aisku ju protokolu niekas neskaite, bet sitas reikalas buvo praleista 
>> pyktybiskai pro ausis bandant argumentuoti.
>> 
>> Ernikas
>> 
>> jo del kameru cia senai galvota, kad nepirkti kazkokiu super duper black 
>> box.
>> uztektu priekyje pakabinti koki telefona su 8 GB kortele ir nesukti galvos.
>> bet galui taip pat kazko reiketu. negi dar viena telefona :)
>> 
>> ernikas
>> 
>> "Fred" <fred@takas.lt> wrote in message 
>> news:hno4nn$l33$1@trimpas.omnitel.net...
>> >    O juk tai teoriskai neimanoma, jei nekeisti judejimo greicio ar 
>> > krypties. Jei is salutinio kelio isvaziaves automobilis vaziuos keliu bent 
>> > kazkiek leciau, nei tuo metu kad ir uz kilometro vaziuojantis pagrindiniu, 
>> > pastarajam teks arba keisti krypti (lenkti), arba pristabdyt. Taigi, 
>> > manau, turetu but kazkoks atstumas nurodytas, minimaliau kurio list 
>> > negalima. O kad atstuma fikstuot, ant galo ir priekio kiekvieno 
>> > automobilio statyti kamera ir atstumo mieruokli, kad paskui irodymai butu 
>> > :)
>> >
>> > -- 
>> >
>> > 107. Ivaziuodamas i kelia is esanciu salia jo teritoriju, vairuotojas 
>> > privalo duoti kelia juo vaziuojancioms transporto priemonems.
>> > Duoti kelia (nekliudyti) - eismo dalyviui sustoti ar nepradeti vaziuoti, 
>> > nedaryti jokio manevro, kuris priverstu kitus eismo dalyvius keisti 
>> > judejimo krypti arba greiti.
>> >
>> >
>> > "Auris" <Paciukas@gmail.com> wrote in message 
>> > news:hnnj5t$nvo$1@trimpas.omnitel.net...
>> >> IMHO i uzpakali ivaziaves vairuotojas visada kaltas. Taip pat situo 
>> >> atveju
>> >> galima izvelgti jog vairuotojas tikejosi, jog islindes automobilis
>> >> paakseleruos arba kad nera slidu, todel nepristabde is anksto.
>> >>
>> >>
>> >> "Ernikas" <ask@me.com> wrote in message
>> >> news:hnnfd3$hpf$1@trimpas.omnitel.net...
>> >>> Sveiki,
>> >>>
>> >>> Vakar toks idomus ivykis buvo.
>> >>> Automobilis issuko is salutinio i kaire ir pabaiges manevra 
>> >>> neakseleravo,
>> >>> nes priekyje buvo grustis, o tuo memomentu i gala iciuoze kita masina.
>> >>>
>> >>> Kiekviena puse aisku traktuoja savaip. Vienas sako as jau ivaziaves i
>> >>> pagindini ir pabaiges manevra, kitas kad sankryzoje prie pat islindo ir
>> >>> nebuvo ka daryti.
>> >>>
>> >>> Klausimas pagal KET, kas yra manevras, jo pabaiga pabaiga ir ar cia gali
>> >>> buti traktuojama kaip kazkoks pakisimas ir t.t.
>> >>> Teko isklausyti keliu advokatu nuomones, bet KET nera ju duona, tai 
>> >>> galiu
>> >>> pacituoti ju argumentus, kad yra ziurima automobiliu padetis po ivykio 
>> >>> ir
>> >>> susidurimo vieta, t.y. sonas, galas ir t.t. Is pirmines puses abu teigia
>> >>> kad kaltininkas yra ivaziabes i gala, ir a tai yra sankryza ar nea, 
>> >>> jokio
>> >>> rysio nera, sako avt jei butu i sona ivaziabe, tada jau butu pirmas auto
>> >>> kaltas.
>> >>>
>> >>> Automibiliu sugadinimai: pirmo automobilio galinis bamperis siek tiek
>> >>> arciau kaires puses, antro automobilio priekis desine puse ir desinis
>> >>> sonas, kapotas. Panasu kad atsitrenkes automobilis siek tiek skersas jau
>> >>> atejo.
>> >>>
>> >>> Is anksto dekui uz pasisakymus.
>> >>>
>> >>> Ernikas
>> >>>
>> >>>
>> >>>
>> >>
>> >> 
>> 
>> 
>>