Tema: Re: ivykio schema
Autorius: Ernikas
Data: 2010-03-16 17:37:32
1 - reiskia sukes, bet kadangi i B automobili ivaziavo kitas automobilis tai
sunku suprasti kurio cia susidurimo ir ar isvis to susidurimo.
Pasirasant schema parasyta pastaba, kad schema netiksli, o paaiskinima
minimas kitas automobilis kuris ivaziavo jau i A ir B stovint po ivykio.

Klausimas kodel paregunai braize schema ir pamirso kita automobili sunku
pasakyti. Beabejo tai buvo antras ivykis, bet juk antras ivykis juk itakoje
automobilio B padeti, sukes, ir t.t.

Ernikas