Tema: Re: kaip butu is teisines puses pagal KET
Autorius: VNO
Data: 2010-03-17 17:01:33
as tai is taves teises atimciau :) (nepyk, is tikruju negaliu to padaryti)
Taigi rase - KET punktas yra, negali ivaziuoti i kelia jei tuo paciu sukelsi neaptoguma pagr. keliu vaziuojanciai masinai - ir ji bus priversta keisti savo trajektorija, greiti ir .tt.

TU AKLAS?

VNO


"Ernikas" <ask@me.com> wrote in message news:hnqiee$a0m$1@trimpas.omnitel.net...
>O kur parasyta, kad padares manevra is salutinio i pagrindini, uzbaiges 
> manevra niekam nesutrukdes is jos reikia isvaziuoti greitai ?
> juk pabaigus manevra isvaziuoti is sankryzos gali kad ir ant 5 km/h.
> vat jei manevras nepabaigtas ir ikala i sona, tai tada nera net apie ka 
> sneketi.
> 
> kaip tik kazkuriam post'e vienas piktinosi kad daznai taip buna padaro 
> manevra ir nespaudzia?
> 
> Ernikas
> 
> "VNO" <gabrielmTRINKSITA@takas.lt> wrote in message 
> news:hnqgmo$74p$1@trimpas.omnitel.net...
>>
>>> vaziavo nesaugiu greiciu, nesilaike saugaus atstumo, neisvenge galimos
>>> kliuties ir t.t. ka tavo nuomone pazeidzia vairuotojas, kuris issuko is
>>> salutinio, nuvaziavo kilometra, ir tada jam i gala kazkas pasivijes
>>> ivaziavo?
>>>
>>>
>>
>> KOKI kilometra jis nuvaziavo?
>> chema matei?
>> Kiek ten metru nuo sankryzos stovi masina?
>>
>> Paieskok info koks yra stabdymo kelia nuo 50km/h iki nulio.
>>
>> ir dar: kas tau apsake, kad pagrindiniu keliu vaziaves asmuo "vaziavo 
>> nesaugiu greiciu, nesilaike saugaus atstumo, neisvenge galimos  kliuties"?
>>
>> VNO 
> 
> 
>