Tema: Re: kaip butu is teisines puses pagal KET
Autorius: Fred
Data: 2010-03-16 16:31:19
    O juk tai teoriskai neimanoma, jei nekeisti judejimo greicio ar krypties. Jei is salutinio kelio isvaziaves automobilis vaziuos keliu bent kazkiek leciau, nei tuo metu kad ir uz kilometro vaziuojantis pagrindiniu, pastarajam teks arba keisti krypti (lenkti), arba pristabdyt. Taigi, manau, turetu but kazkoks atstumas nurodytas, minimaliau kurio list negalima. O kad atstuma fikstuot, ant galo ir priekio kiekvieno automobilio statyti kamera ir atstumo mieruokli, kad paskui irodymai butu :)

-- 

107. Ivaziuodamas i kelia is esanciu salia jo teritoriju, vairuotojas privalo duoti kelia juo vaziuojancioms transporto priemonems.
Duoti kelia (nekliudyti) - eismo dalyviui sustoti ar nepradeti vaziuoti, nedaryti jokio manevro, kuris priverstu kitus eismo dalyvius keisti judejimo krypti arba greiti.


"Auris" <Paciukas@gmail.com> wrote in message news:hnnj5t$nvo$1@trimpas.omnitel.net...
> IMHO i uzpakali ivaziaves vairuotojas visada kaltas. Taip pat situo atveju 
> galima izvelgti jog vairuotojas tikejosi, jog islindes automobilis 
> paakseleruos arba kad nera slidu, todel nepristabde is anksto.
> 
> 
> "Ernikas" <ask@me.com> wrote in message 
> news:hnnfd3$hpf$1@trimpas.omnitel.net...
>> Sveiki,
>>
>> Vakar toks idomus ivykis buvo.
>> Automobilis issuko is salutinio i kaire ir pabaiges manevra neakseleravo, 
>> nes priekyje buvo grustis, o tuo memomentu i gala iciuoze kita masina.
>>
>> Kiekviena puse aisku traktuoja savaip. Vienas sako as jau ivaziaves i 
>> pagindini ir pabaiges manevra, kitas kad sankryzoje prie pat islindo ir 
>> nebuvo ka daryti.
>>
>> Klausimas pagal KET, kas yra manevras, jo pabaiga pabaiga ir ar cia gali 
>> buti traktuojama kaip kazkoks pakisimas ir t.t.
>> Teko isklausyti keliu advokatu nuomones, bet KET nera ju duona, tai galiu 
>> pacituoti ju argumentus, kad yra ziurima automobiliu padetis po ivykio ir 
>> susidurimo vieta, t.y. sonas, galas ir t.t. Is pirmines puses abu teigia 
>> kad kaltininkas yra ivaziabes i gala, ir a tai yra sankryza ar nea, jokio 
>> rysio nera, sako avt jei butu i sona ivaziabe, tada jau butu pirmas auto 
>> kaltas.
>>
>> Automibiliu sugadinimai: pirmo automobilio galinis bamperis siek tiek 
>> arciau kaires puses, antro automobilio priekis desine puse ir desinis 
>> sonas, kapotas. Panasu kad atsitrenkes automobilis siek tiek skersas jau 
>> atejo.
>>
>> Is anksto dekui uz pasisakymus.
>>
>> Ernikas
>>
>>
>> 
> 
>