Tema: Re: kaip butu is teisines puses pagal KET
Autorius: Tomas
Data: 2010-03-16 19:32:40
<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.0 Transitional//EN">
<HTML><HEAD>
<META http-equiv=Content-Type content="text/html; charset=utf-8">
<META content="MSHTML 6.00.6000.16945" name=GENERATOR>
<STYLE></STYLE>
</HEAD>
<BODY id=MailContainerBody 
style="PADDING-RIGHT: 10px; PADDING-LEFT: 10px; PADDING-TOP: 15px" 
bgColor=#ffffff leftMargin=0 topMargin=0 name="Compose message area" 
CanvasTabStop="true">
<DIV><FONT face=Arial size=2>tai tas trecias irgi turbut be ABS ir&nbsp;su 
vasarinem padangom. ir&nbsp;dar be sveiko proto, nes&nbsp;neatspejo, 
kad&nbsp;salutinio zenklai siaip sau stovi.&nbsp;&nbsp;</FONT></DIV>
<BLOCKQUOTE dir=ltr 
style="PADDING-RIGHT: 0px; PADDING-LEFT: 5px; MARGIN-LEFT: 5px; BORDER-LEFT: #000000 2px solid; MARGIN-RIGHT: 0px">
  <DIV>"Linas Petkevičius" &lt;<A 
  href="mailto:linas@NONONOinfonova.lt">linas@NONONOinfonova.lt</A>&gt; parašė 
  naujienų pranešime:hnocun$2h0$1@trimpas.omnitel.net...</DIV>
  <DIV><FONT face=Arial size=2>Dar nepamirsk, kad yra ir trecias automobilis. 
  Pasirodo ne tik antras truputi skersas atleke (kas jau mazai tiketina), bet ir 
  trecias toks pat zioplys. Gynybos poza tures buti "ash vienas dantarjanas, o 
  visi kiti seksualines mazumos". Neperspektyvu biski... Beje, dar prie gynybos 
  trukumu prideciau parasyma "schema netiksli". Teisejai yptatingai megsta 
  tokias konkrecias pastabas, po kuriu paprasius patikslinti dazniausiai gauna 
  teksta "nu cia schema netiksli, nes pagal ja ash kaltas gaunuosi, o taip 
  neturetu buti".</FONT></DIV>
  <DIV><FONT face=Arial size=2></FONT>&nbsp;</DIV>
  <DIV>"Tomas" &lt;<A href="mailto:t.s@takas.ltu">t.s@takas.ltu</A>&gt; wrote in 
  message <A 
  href="news:hnocfm$1vt$1@trimpas.omnitel.net">news:hnocfm$1vt$1@trimpas.omnitel.net</A>...</DIV>
  <BLOCKQUOTE dir=ltr 
  style="PADDING-RIGHT: 0px; PADDING-LEFT: 5px; MARGIN-LEFT: 5px; BORDER-LEFT: #000000 2px solid; MARGIN-RIGHT: 0px">
    <DIV><FONT face=Arial size=2>tavo ta dainele ka "B" turejo ir ko neturejo 
    biski jau atsibodo.</FONT></DIV>
    <DIV><FONT face=Arial size=2>o tu isivertinai ar galesi normaliai baigti 
    manevra, ar netrukdysi? ko lendi, jei matai kad grustis ir neturesi kur 
    dingti? </FONT></DIV>
    <DIV><FONT face=Arial size=2>p.s. matosi, kad savo rasliavoj esi truputi 
    pasimetes ir savo nekaltumu toli grazu netikras.&nbsp;patiko apie ta "letai 
    isukanti automobili". fig ten tavo manevras buvo baigtas, arba buvo baigtas 
    kai jau atsimuse.</FONT></DIV>
    <DIV><FONT face=Arial size=2></FONT>&nbsp;</DIV>
    <BLOCKQUOTE dir=ltr 
    style="PADDING-RIGHT: 0px; PADDING-LEFT: 5px; MARGIN-LEFT: 5px; BORDER-LEFT: #000000 2px solid; MARGIN-RIGHT: 0px">
      <DIV>"Ernikas" &lt;<A href="mailto:ask@me.com">ask@me.com</A>&gt; parašė 
      naujienų pranešime:hnnvs8$d0k$1@trimpas.omnitel.net...</DIV>
      <DIV><FONT face=Arial size=2>taip sutinku, taciau nepamirskime, kad 
      automiblio A priekyje tolygu vaziavima sutrukde grustis.</FONT></DIV>
      <DIV><FONT face=Arial size=2>juk automobilis B matydama grusti ir 
      matydamas letai isukanti automobili vadovaujantis sveiku protu ir 
      ivertindamas slidzia danga turejo pradeti anksciau stabdyti arba leciau 
      vaziuoti, taciau siuo atveju greiciausia slidi kelio danga nebuvo 
      ivertinta.</FONT></DIV>
      <DIV><FONT face=Arial size=2></FONT>&nbsp;</DIV>
      <DIV><FONT face=Arial size=2>kaip reiketu traktuoti si 
      aspekta?</FONT></DIV>
      <DIV><FONT face=Arial size=2></FONT>&nbsp;</DIV>
      <DIV><FONT face=Arial size=2>Ernikas</FONT></DIV>
      <BLOCKQUOTE 
      style="PADDING-RIGHT: 0px; PADDING-LEFT: 5px; MARGIN-LEFT: 5px; BORDER-LEFT: #000000 2px solid; MARGIN-RIGHT: 0px">
        <DIV>"Signalizacija" &lt;<A 
        href="mailto:signalizacija.master@gmail.com">signalizacija.master@gmail..com</A>&gt; 
        wrote in message <A 
        href="news:hnnvh5$cdj$1@trimpas.omnitel.net">news:hnnvh5$cdj$1@trimpas.omnitel.net</A>...</DIV>
        <DIV><FONT face=Arial size=2></FONT>&nbsp;</DIV>
        <DIV><FONT face=Arial size=2>107. Įvažiuodamas į kelią iš esančių šalia 
        jo teritorijų, vairuotojas privalo duoti kelią juo važiuojančioms 
        transporto priemonėms.</FONT></DIV>
        <DIV><FONT face=Arial size=2>Duoti kelią (nekliudyti) – eismo dalyviui 
        sustoti ar nepradėti važiuoti, nedaryti jokio manevro, kuris priverstų 
        kitus eismo dalyvius <STRONG><FONT size=5>keisti judėjimo kryptį arba 
        greitį</FONT></STRONG>.</FONT></DIV>
        <DIV>&nbsp;</DIV>
        <DIV><FONT face=Arial size=2></FONT>&nbsp;</DIV>
        <DIV><FONT face=Arial size=2>"Auris" &lt;</FONT><A 
        href="mailto:Paciukas@gmail.com"><FONT face=Arial 
        size=2>Paciukas@gmail.com</FONT></A><FONT face=Arial size=2>&gt; wrote 
        in message </FONT><A href="news:hnnj5t$nvo$1@trimpas.omnitel.net"><FONT 
        face=Arial size=2>news:hnnj5t$nvo$1@trimpas.omnitel.net</FONT></A><FONT 
        face=Arial size=2>...</FONT></DIV><FONT face=Arial size=2>&gt; IMHO i 
        uzpakali ivaziaves vairuotojas visada kaltas. Taip pat situo atveju 
        <BR>&gt; galima izvelgti jog vairuotojas tikejosi, jog islindes 
        automobilis <BR>&gt; paakseleruos arba kad nera slidu, todel nepristabde 
        is anksto.<BR>&gt; <BR>&gt; <BR>&gt; "Ernikas" &lt;</FONT><A 
        href="mailto:ask@me.com"><FONT face=Arial 
        size=2>ask@me.com</FONT></A><FONT face=Arial size=2>&gt; wrote in 
        message <BR>&gt; </FONT><A 
        href="news:hnnfd3$hpf$1@trimpas.omnitel.net"><FONT face=Arial 
        size=2>news:hnnfd3$hpf$1@trimpas.omnitel.net</FONT></A><FONT face=Arial 
        size=2>...<BR>&gt;&gt; Sveiki,<BR>&gt;&gt;<BR>&gt;&gt; Vakar toks idomus 
        ivykis buvo.<BR>&gt;&gt; Automobilis issuko is salutinio i kaire ir 
        pabaiges manevra neakseleravo, <BR>&gt;&gt; nes priekyje buvo grustis, o 
        tuo memomentu i gala iciuoze kita masina.<BR>&gt;&gt;<BR>&gt;&gt; 
        Kiekviena puse aisku traktuoja savaip. Vienas sako as jau ivaziaves i 
        <BR>&gt;&gt; pagindini ir pabaiges manevra, kitas kad sankryzoje prie 
        pat islindo ir <BR>&gt;&gt; nebuvo ka daryti.<BR>&gt;&gt;<BR>&gt;&gt; 
        Klausimas pagal KET, kas yra manevras, jo pabaiga pabaiga ir ar cia gali 
        <BR>&gt;&gt; buti traktuojama kaip kazkoks pakisimas ir t.t.<BR>&gt;&gt; 
        Teko isklausyti keliu advokatu nuomones, bet KET nera ju duona, tai 
        galiu <BR>&gt;&gt; pacituoti ju argumentus, kad yra ziurima automobiliu 
        padetis po ivykio ir <BR>&gt;&gt; susidurimo vieta, t.y. sonas, galas ir 
        t.t. Is pirmines puses abu teigia <BR>&gt;&gt; kad kaltininkas yra 
        ivaziabes i gala, ir a tai yra sankryza ar nea, jokio <BR>&gt;&gt; rysio 
        nera, sako avt jei butu i sona ivaziabe, tada jau butu pirmas auto 
        <BR>&gt;&gt; kaltas.<BR>&gt;&gt;<BR>&gt;&gt; Automibiliu sugadinimai: 
        pirmo automobilio galinis bamperis siek tiek <BR>&gt;&gt; arciau kaires 
        puses, antro automobilio priekis desine puse ir desinis <BR>&gt;&gt; 
        sonas, kapotas. Panasu kad atsitrenkes automobilis siek tiek skersas jau 
        <BR>&gt;&gt; atejo.<BR>&gt;&gt;<BR>&gt;&gt; Is anksto dekui uz 
        pasisakymus.<BR>&gt;&gt;<BR>&gt;&gt; 
        Ernikas<BR>&gt;&gt;<BR>&gt;&gt;<BR>&gt;&gt; <BR>&gt; <BR>&gt;</FONT> 
      </BLOCKQUOTE></BLOCKQUOTE></BLOCKQUOTE></BLOCKQUOTE></BODY></HTML>