Tema: Re: kaip butu is teisines puses pagal KET
Autorius: Ernikas
Data: 2010-03-17 19:13:00
nu asmeniskumus palikime kitam kartui, as pats nekenciu kurie uzlindineja,
rikiuojasi betkaip, nerodo posukiu ir t.t.
beabejo stengiuosi taip nedaryti.
kad sis atvejis buvo kazkoks panasus, tai nereiskia, kad as taip elgiuosi ir
t.t.

todel griskime prie pradzios A automobilis praleido kitas auto, isitikino,
kad niekam nemaisys, padare manevra ir tapo pagrindinio kelio dalyviu.
kazkaip niekur nerandu KET'e, kad butu nurodyta, kad turi nuvaziuoti tiek ir
tiek metru, ar isvaziuoti is sankryzos, kad jau skaitytusi, kad uzsieme savo
juosta ir tapo pagrindinio kelio dalyviu.
juk ivykis ivyko jau vaziuojant pagrindiniu keliu.

visi mieste kenciame nuo uzlindinejimo ir naturalu, kad sitoje vietoje
norisi kaltinti, kad nepraleido, pats asmeniskai i diena minimum 3-4 tokius
atvejus matau.

cia pvz. analogiska situacija issuko A is kiemo pavaziavus pora metru yra
"gulintis policininkas", naturalu, kad nespausi gaza, ivaziuoja i gala kita
masina ir bando aiskinti ko cia maisaisi, kodel neivertini kad man maisysi
ir t.t. kazkaip manau neprotingi argumentai?
nes tas argumentas, kad pagrindiniu lekiu ir niekur neziuriu ir nieko
nedarau kazkaip uztraukia poziuri ne ka mazesni kaip to paties minimo
dzigito ;)

Ernikas