Tema: Re: kaip butu is teisines puses pagal KET
Autorius: ttt
Data: 2010-03-17 16:01:20
Pagal KET ABS nebuvimas ipareigoja elgtis lygiai taip pat kaip ir su ABS.
Be to kiek zinau pagal KET yra dvi kategorijos padangu: tinkamos arba
netinkamos. Jei pas blondine yra 15 metu senumo padangos su kietu kaip
plyta protektoriumi ant kuriu parasyta M+S, ji gali isklausyti tavo
teviskus pamokymus ir po to tave drasiai siusti ant triju raidziu.

Be to kodel blondine kur nors turi ziureti ir letinti greiti jei ji
vaziuoja PAGRINDINIU KELIU. Tai is SALUTINIO KELIO issukantis turi
ziureti kad nesukeltu "nepatogumu" vaziuojanciam pagrindiniu. Nes nu
dabar skamba kazkaip komiskai: kaltas del to kad vazaivo pagrindiniu
keliu ir kad neturejo ABS.

Ivertinus nedidelius sugadinimus ir nedidelius atstumus drisciau teigti
kad jei to issukanciojo nebutu, blondine butu sustojusi sekmingai pries
kamsti. O kadangi atsirado dalbajobas kuriam atrodo kad pas visus turi
buti "geros padangos ir abs" ir kad jis salutiniam yra svarbesnis uz
pagrindini, pagal tai ir visa diskusija issivyste.