Tema: Re: kaip butu is teisines puses pagal KET
Autorius: VNO
Data: 2010-03-17 13:30:37
gerai cia varai::)
bet yra KET:

106. Prieš pradėdamas važiuoti, prieš persirikiuodamas ir kitaip keisdamas važiavimo kryptį, vairuotojas privalo įsitikinti, kad tai daryti saugu, ir duoti kelią (nekliudyti) kitiems eismo dalyviams.
107. Įvažiuodamas į kelią iš esančių šalia jo teritorijų, vairuotojas privalo duoti kelią juo važiuojančioms transporto priemonėms.

Jamam ua pagrinda 107 punkta.
Cia nera nei zodzio del atsumu ar pan dalyko.
Tad darytina papras isvada - auksciau minetoje situacijoje vairuotojas ivaziaves i kelia pazeide 106 ir 107 punktus.

Ka pazeide, pagal tave, kitas vairuotojas?

VNO