Tema: Re: kaip butu is teisines puses pagal KET
Autorius: VNO
Data: 2010-03-17 17:15:01
> thnx devil ne visi.

tikrai taip, devil.
todel ir kencia zmones del "vairuotoju" lendanciu is salutiniu keliu.

> o tau ispejamieji kelio zenklai siaip del grozio sustatyti?
> gal ne be reikalo vieni po kelias masinas 'per kitu' kalte ismeta, o
> kiti per n metu nei ibrezimo nepadaro?:) siaip dauguma atveju nebuna
> 100% vieno kalte. jeigu neimt tokiu krastutinumu kai varo 200kmh kokiu
> grybu uzedes ir mato 3 greitkelius i dangu.

kam cia tos pasakoks.
nagrinejame realia situacija su schema.
esu mates DEBILU kurie stojasi pagr. kelyje vaziuodami, kad praleisti ivaziuojanti i ji is salutinio.
SIAIP sau be priezasties, nes jam taip norisi.
Ypac daznai ta daro mergos.

Cia itariu butu to "atsargaus" vaziavimo pagr. keliu by CodeC virune? :)

VNO