Tema: Re: kaip butu is teisines puses pagal KET
Autorius: VNO
Data: 2010-03-17 17:07:05
> siaip tai tingiu gincytis:) tau lengviau masina ismest ir irodinet kad
> kitas durnas o tu teisus nes yra KET. o man lengviau pries kiekviena
> sankryz pristabdyt. dar neteko sukelt nei vienos avarines situacijos ir
> kazkaip nesijauciu durnas ar nuskriaustas, kad kazkas *tariamai*
> nesaugiai ar per greitai issuko is salutinio. nzn kokiais kalnu
> keliukais reik vazinet, kad nepamatyt sankryzos bent pries 100-200
> metru, jau nekalbant kad dauguma atveju matosi dar ir salutinio kelio
> nuo desimciu metru ir daugiau. o jei nesimato, tai tam ir yra savoka
> [...]

Man zinok nelengviau. Idomu matyti kiek zmoniu vazineja pagal "paniatkes".
Tiesiog ka tik i miesto ir vel maciau tokiu kaip p.Ernikas.
Ir deja taip, teko ismesti gera masina.

O del pristabdymo ir pan.
Tai kiekvienas su sveiku protu ziuri ir galvoja ka daro.
As irgi pristabdau arba numetu gaza. Nors pravaziuoajnt miete ~ 25 k km ivairiai buna.

Tik man pakako suprati, kad p. Ernikas ikiso savo trigrasi i pagrindini kelia neivertines nei kitu masinu greicio, nei situacijos kelyje, nei kamscio.

Jei tau atrodo, kad is salutinio galima ivazineti kitaip, tai tikiuosi mes gyvename skirtinguose miestuose ir kelyje nesusitiksime.

VNO