Tema: Re: kaip butu is teisines puses pagal KET
Autorius: Auris
Data: 2010-03-16 17:27:23
Sitoj vietoj tikriausiai suzaide kaltininko pradiniai zodiniai parodymai,
kuris tikriausiai pripazino, kad islindo pries nosi ir neturejo kur
isibeget. O jei but issireiskes kad jau pries "kazkiek laiko" buvau
isvaziaves is salutinio kelio ir tik tada ivare i gala, galbut situacija
butu pakrypusi kitaip.
"kazkiek laiko" = "pries pat nosi" :)