Tema: Re: kaip butu is teisines puses pagal KET
Autorius: CodeC
Data: 2010-03-17 14:44:47
On 03/17/2010 02:07 PM, VNO wrote:

> KOKI kilometra jis nuvaziavo?
> chema matei?
> Kiek ten metru nuo sankryzos stovi masina?
>
> Paieskok info koks yra stabdymo kelia nuo 50km/h iki nulio.
>
> ir dar: kas tau apsake, kad pagrindiniu keliu vaziaves asmuo "vaziavo nesaugiu greiciu, nesilaike saugaus atstumo, neisvenge galimos  kliuties"?
>
> VNO

siaip tai tingiu gincytis:) tau lengviau masina ismest ir irodinet kad
kitas durnas o tu teisus nes yra KET. o man lengviau pries kiekviena
sankryz pristabdyt. dar neteko sukelt nei vienos avarines situacijos ir
kazkaip nesijauciu durnas ar nuskriaustas, kad kazkas *tariamai*
nesaugiai ar per greitai issuko is salutinio. nzn kokiais kalnu
keliukais reik vazinet, kad nepamatyt sankryzos bent pries 100-200
metru, jau nekalbant kad dauguma atveju matosi dar ir salutinio kelio
nuo desimciu metru ir daugiau. o jei nesimato, tai tam ir yra savoka
*saugus greitis*. bet cia turbut tik kvailiem suprast.