Tema: Re: kaip butu is teisines puses pagal KET
Autorius: Tomas
Data: 2010-03-17 18:27:53
Atsiprasau, gal tu liudininkas? Kilometras, 100 m, 200 m. Is kur skaiciai?
Schema matei? Musu nelaimelio rasliava skaitei kiek nors? Kai vieno nuomone
absoliuciai skirtinga negu daugumos, nevisada reiskia kad jis genijus,
ypatingai grupse.

"CodeC" <co@coco.cc> parašė naujienų
pranešime:hnqirv$ak6$1@trimpas.omnitel.net...