Tema: Re: kaip butu is teisines puses pagal KET
Autorius: VNO
Data: 2010-03-17 17:26:07

> na jei prisimenate kokia danga buvo, tai grynas ledas, kad be abs ir su
> prastom padangom gali ciuozti nuo vienos sankryzos iki kitos kad vaziuojant
> 50 km/h ar siek tiek mazesniu.

pamirsk abs ar ne abs.
abs leidzia manevruoti, kelio jis dazniausiai netrumpina.

> kas ta vieta zino tikriausia nekyla klausimu del dangos, bet dar i
> stovincius ivaziaves kitas auto issukdamas is salutinio, tai vel irodo kad
> vairavimo salygos buvo labai prastos.

tikrai nekyla.
bet tau matau sunku sau pasakyti: per daug pasitikejau savimi ir ikisau nosi i per maza tarpa.
tau vis norsi ieskoti manvero pabaiga, abs, padangas ir t.t.

> o pagrindiniu keliu vaziuodamas zmogus turi ivertinti kad vaziuodamas 40-50
> km/h gali laisvai ciuozti, kad ir 50 m ar nea?

pagrindiniu vaziuodmas jis irgi vertina.
tik nereikia to sieti su tavo noru nevertinti savo vaziavimo i pagrindini kelia.
man rudeni ikale i masina bobute - ji vare per raudona, as per zalia.

cia, kad tau butu paprasciau suprati - situacija kaip ir tavo, tik man dar sviesoforas buvo.
Tai va - stabdeme abu, bet susutoti nepavyko, teko pristabdyti bamperiu, fara ir kapotu.
negi tu dabar pradesi man aiskinti del jos manevro, mano vaziavimo greicio ir kas i ka turiu ziureti.
tas pat ir pas tave - ten zmogus gal ziurejo kaip atlikti kita manevra, ziurejo i galine veidrodeli ir t.t.
Cia gi viskas sekundziu keliu reikalas.

Tavo situacija 100% vienoda.
Ana masina vaziuoavo skaityk per zalia, o tu per raudona.
tik tavo atveju galima oficialiai "per raudona" vaziuoti, o mano - ne.
bet tai nereskai, kad pagrindinio kelio savoka (aka zalias sviesoforo signalas) nustoja galioti, net jei yra ledas, tamsu, lietus, skauda subine po darbo ir zmona neduoda.

VNO