Tema: Re: kaip butu is teisines puses pagal KET
Autorius: CodeC
Data: 2010-03-16 13:34:54
On 03/16/2010 11:12 AM, VNO wrote:
> dabar KET neieskosiu, bet man atrodo ten yra parasyta, kad is salutinio manevra galima daryti tik netrukdant pagr. keliu judanciai masinai.
> t.y. teoriskai as manau, kad kalta is salutinio isvaziavusi masina, nes ji priverte keisti vaziavima kitam automobiliui, sutrumpino jam stabdymo kelia.

o jeigu is salutinio issukes nuvaziavai 50, 100, 200 metru ir tada tau
ivaziuoja? irgi gi tu is salutinio issukai. o jeigu uz kilometro
ivaziuoja? IMO, jeigu vaziuojantis pagrindiniu nesugebejo pamatyti is
kaires issukancio ar jau issukusio automobilio judanciu daug leciau ir
todel ivare i gala, tai jis ir kaltas.

> o praktiskai situacija galima supapratinti: kas kaltas, jei is alutinio masina issoktu pries pat nosi?
> Ar  tada irgi kiltu klausimai?

o kas yra 'pries pat nosi'? kiek dar skaitosi 'pries pat' ir kada jau
nebe pries pat?