Tema: Re: kaip butu is teisines puses pagal KET
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2010-03-17 18:43:41
Na jau na jau, tu teises seniai išsilaikei? KET skaityti reikia po kiekvieno pakeitimo.
Užmiestyje kitos KET galioja????
Kokios dar kitos sąlygos? Maksimalus leistinas greitis. Ir atstumai nuo įspėjamojo ženklo iki pavojingo ruožo pradžios. That's it.

O tavo paniatkės - "kadangi pats pikas - užlindinėti galima". KET to neparašyta.