Tema: Re: kaip butu is teisines puses pagal KET
Autorius: Fred
Data: 2010-03-16 21:00:56
    Niu o jei kompiuteriukas masinoje ir pora webcameru. Daugumoje atveju tikrai pagalbetu labiau, nei visos tos schemos.

-- 
"Ernikas" <ask@me.com> wrote in message news:hno600$nd6$1@trimpas.omnitel.net...
> Tai vat teisingai pastebetas sitas akcentas ar zmogsikasis faktorius, kad 
> padarius posuki, t.y. isukus i pagrindini daznai tikimasi, kad jis 
> akseleruos, o ne riedes ar stabdys, o dar slidi kelio danga ir bumbt.
> 
> Tik dar karta pasikartosiu, kad atvykusiam pareigunams sitas argumentas 
> nebuvo idomus, ir klausimas ar Giraiteje komisijoje jis bus aktualus.
> 
> Taip pat gal galite pamineti kokiu punktus remiantis ar nesiremiant 
> pareigunai turejo apziureti automobilio B padangas, ju tipa, bei stovi.
> Aisku ju protokolu niekas neskaite, bet sitas reikalas buvo praleista 
> pyktybiskai pro ausis bandant argumentuoti.
> 
> Ernikas
> 
> jo del kameru cia senai galvota, kad nepirkti kazkokiu super duper black 
> box.
> uztektu priekyje pakabinti koki telefona su 8 GB kortele ir nesukti galvos.
> bet galui taip pat kazko reiketu. negi dar viena telefona :)
> 
> ernikas
> 
> "Fred" <fred@takas.lt> wrote in message 
> news:hno4nn$l33$1@trimpas.omnitel.net...
>>    O juk tai teoriskai neimanoma, jei nekeisti judejimo greicio ar 
>> krypties. Jei is salutinio kelio isvaziaves automobilis vaziuos keliu bent 
>> kazkiek leciau, nei tuo metu kad ir uz kilometro vaziuojantis pagrindiniu, 
>> pastarajam teks arba keisti krypti (lenkti), arba pristabdyt. Taigi, 
>> manau, turetu but kazkoks atstumas nurodytas, minimaliau kurio list 
>> negalima. O kad atstuma fikstuot, ant galo ir priekio kiekvieno 
>> automobilio statyti kamera ir atstumo mieruokli, kad paskui irodymai butu 
>> :)
>>
>> -- 
>>
>> 107. Ivaziuodamas i kelia is esanciu salia jo teritoriju, vairuotojas 
>> privalo duoti kelia juo vaziuojancioms transporto priemonems.
>> Duoti kelia (nekliudyti) - eismo dalyviui sustoti ar nepradeti vaziuoti, 
>> nedaryti jokio manevro, kuris priverstu kitus eismo dalyvius keisti 
>> judejimo krypti arba greiti.
>>
>>
>> "Auris" <Paciukas@gmail.com> wrote in message 
>> news:hnnj5t$nvo$1@trimpas.omnitel.net...
>>> IMHO i uzpakali ivaziaves vairuotojas visada kaltas. Taip pat situo 
>>> atveju
>>> galima izvelgti jog vairuotojas tikejosi, jog islindes automobilis
>>> paakseleruos arba kad nera slidu, todel nepristabde is anksto.
>>>
>>>
>>> "Ernikas" <ask@me.com> wrote in message
>>> news:hnnfd3$hpf$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> Sveiki,
>>>>
>>>> Vakar toks idomus ivykis buvo.
>>>> Automobilis issuko is salutinio i kaire ir pabaiges manevra 
>>>> neakseleravo,
>>>> nes priekyje buvo grustis, o tuo memomentu i gala iciuoze kita masina.
>>>>
>>>> Kiekviena puse aisku traktuoja savaip. Vienas sako as jau ivaziaves i
>>>> pagindini ir pabaiges manevra, kitas kad sankryzoje prie pat islindo ir
>>>> nebuvo ka daryti.
>>>>
>>>> Klausimas pagal KET, kas yra manevras, jo pabaiga pabaiga ir ar cia gali
>>>> buti traktuojama kaip kazkoks pakisimas ir t.t.
>>>> Teko isklausyti keliu advokatu nuomones, bet KET nera ju duona, tai 
>>>> galiu
>>>> pacituoti ju argumentus, kad yra ziurima automobiliu padetis po ivykio 
>>>> ir
>>>> susidurimo vieta, t.y. sonas, galas ir t.t. Is pirmines puses abu teigia
>>>> kad kaltininkas yra ivaziabes i gala, ir a tai yra sankryza ar nea, 
>>>> jokio
>>>> rysio nera, sako avt jei butu i sona ivaziabe, tada jau butu pirmas auto
>>>> kaltas.
>>>>
>>>> Automibiliu sugadinimai: pirmo automobilio galinis bamperis siek tiek
>>>> arciau kaires puses, antro automobilio priekis desine puse ir desinis
>>>> sonas, kapotas. Panasu kad atsitrenkes automobilis siek tiek skersas jau
>>>> atejo.
>>>>
>>>> Is anksto dekui uz pasisakymus.
>>>>
>>>> Ernikas
>>>>
>>>>
>>>>
>>>
>>> 
> 
> 
>