Tema: Re: ivykio schema sumazinta
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2010-03-17 18:55:13
Dex, na, aš suprantu, kad "apytiksliai lygus 0", tačiau nelygus juk? :)
Kad ir 0.1 ar 0.05 sek - reik įvertinti pedalo eigą, stiprintuvo veikimą, be to, norėčiau kreipti dėmesį ir į stabdymo intensyvumo kreivę (nuo momento, kai kaladėlės prisilietė prie disko, iki momento, kai pasiekė prispaudimo jėgos piką).
Taip, atstumas tarp kaladėlių ir disko yra mažas, bet yra.

Jei stabdžių veikimas pasireikštų 100% intensyvumu lygiai per 0 milisekiundžių, tai lekiant tinkamai paruoštu plentu ir prilietus pedalą užsiblokuotų ratai, ir nx išnešiotų visas padangas, net ABS nespėtų suveikti :)))))
Tik pyst bobudė į kelią - ir tu jau ant obodų čiuoži...