Tema: Re: megztukas
Autorius: Rimantas Liubertas
Data: 2011-01-02 20:44:56
> Nenusiteikęs komentuot tavo idiotiškus scenarijus. Nebent įdomu būtų
> pažiopsot, kaip kopijuosi automobilį, ypač, "per naktį"

Valio, jau pripažįsti, kad automobilį (fizinį objektą) kopijuoti yra
idiotiškas scenarijus. Dabar klausimas, ar pripažinsi, kad taikyti
tas pačias sąvokas skaitmeniniam turiniui, kurio kopijavimas nėra
idiotiškas scenarijus, yra gera mintis.

> Visam kitam yra įstatymai dėl autorinių teisių apsaugos ir Baudžiamasis
> Kodeksas. Maža argumentų?

Ar minėtuose įstatymuose ir BK tokia nelegali veikla vadinama vagyste?
Ar ne, tai kodėl?

> Beje, kaip visada, argumentų reikalauja subjektai, patys neturintys
> jokių argumentų, apart to, kad jo nepagauna.

Imu abejoti tamstos teksto suvokimo sugebėjimais.

> Jeigu nori save įtikint, kad nevagi - prašom.

Aš tik norėjau pasakyti, kad ne kiekviena nelegali gali būti vadinama
vagyste.
Panašu, kad kai kam skiriamoji geba per maža.

ic
--
http://rimantas.com/