Tema: Re: megztukas [68kb]
Autorius: amenox
Data: 2010-12-30 10:12:00
Mane nereik juokint, geriau pamastyk kokia prasme susieti gelezies ir
programines irangos kaina, cia du absoliuciai skirtingi dalykai. Jei pvz
Adobe kai kurie produktai kainuoja virs tukstancio USD ka daryti tada? :)
Didziausia problema yra ta, kad dauguma masto jog jei daikto negalima
paciupineti, vadinasi jo kaina turi buti 0.  Tipo va DVD galiu paliesti,
vadinas uz jo balvanke galiu sumoketi koki 1 Lt, bet jei jame yra kazkoks
turinys, tarkim filmas, vadinas jo kaina yra 0, nes filmo gi paciupinet
negaliu. :)