Tema: Re: megztukas
Autorius: Kęstas
Data: 2010-12-29 20:38:14
> O reziumuojant: kol jie vers mane mokėti mokesčius už laikmenas, tol aš be
> menkiausio sąžinės graužimo pūsiuosi viską. Nors ne, prisipažįstu — LT
> produkciją aš nusiperku...

ne visai sutikčiau su šiuo argumentu, nes mokestis įvestas nemenka dalimi
dėl to (jeigu ne tik dėl to), jog piratavimas tapo nebekontroliuojamu
visuotiniu reiškiniu. Be to, tas mokestis eina tik LT kūrėjams (??), tad tu
jiems sumoki dvigubai :D (bet jie to verti, ane :))

šiaip šis mokestis - iš viso atskira kalba. pusę parduodamų daiktų pagal
tokią logiką būtų galima apmokestinti, imho. visus puodelius - nes į juos
galima alkoholį pilti ir nusigėrus mušti praeivius (su beisbolo lazdomis,
kurios, aišku, taip pat turėtų būti papildomai apmokestintos); gaisrinės ir
onkologijos dispanceriai turėtų būti išlaikomi iš degtukų ir žiebtuvėlių
akcizo - jais pridegamos cigaretės ir svetimi šieno sandėliai; na ir ypač
aktualu būtų apmokestinti pliušinius meškiukus - juos gali panaudoti
pedofilai, norėdami suvilioti kokį vaikiščią ;)) vienžo, keistas tas
mokestis, bet ir situacija su jau anksčiau įvykusiu piratavimo
"legalizavimu" (jį visiškai ignoruojant) yra juokinga... žodžiu, mokestis
tik pabrėžia, kokiame mėšle šioje srityje sėdime, net valdžia nebesuvokia,
kad patys yra priėmę visus piratavimo kontrolei vykdyti būtinus teisės
aktus, - tik va kontrolę vykdyti pamiršta arba ji gaunasi
apgailėtina/pavėluota ;)
beje, yra dar kitas etinis aspektas - maži vaikai (turiu galvoje tikrai
maži, o ne pacanai dvylikiniai ;), kurie piratavimo dėka gauna ir žaidžia ne
jiems skirtus geimus.. reitingai Lietuvoj irgi neveikia - labai abejoju, ar
Maximoj kam rūpi, kiek metų vaikui, perkančiam kokį Seven Sins. prieš
penkis, šešis metus būdavo populiaru rašinėti apie video žaidimų barus,
kuriuose maži vaikai kone gyvena, o valdžia nežino, kaip visa tai
sukontroliuoti.. ir tuomet niekam į galvą neatėjo, jog galima tuos barus
tiesiog uždaryti vien dėl to, jog jie leidžia mažamečiams žaisti GTA ir pan.
Gi teisinės galimybės buvo, tačiau išprusimo trūko. ir dabar niekas
neaiškina tėvams, kaip paprastomis priemonėmis galima būtų kontroliuoti, ką
jų vaikai prie kompo veikia. viskas dėl to paties abejingumo...
šiaip problema plati, daug galimų interpretacijų (nors įklimpę mes pagal
pilną programą, imho) ir nesinori labai užsivesti (ypač kai čia jau tiek
prirašyta ir šiaip viskas čia aišku ;))