Tema: Re: megztukas [68kb]
Autorius: Edvinas
Data: 2010-12-31 13:14:09
2010-12-30 18:49, amenox rašė:
> Ane? Jei as parasysiu knyga ar bus to kurinio menines vertes ir mano
> ideto triuso skirtumas jei ji pardavinesiu:
>
> a) popierinej knygoj
> b) elektroninej laikmenoj

As ne apie tai.

> Kokia teise tu turi planuoti autoriaus pelna? Tu gali nepirkti kurinio
> kuris tau nepatinka, bet esme kad tu gali ji pasivogti ir tai reiskia
> kad tu SAMONINGAI atimi is autoriaus pelno dali. Pavydas?

As ne apie tai. As rasiau, kad negalima deti lygybes zenklo tarp realaus
daikto vagystes nuo virtualaus daikto valgytes. Nes daikto savininkui
padaroma zala yra visiskai skirtingo pobudzio.

Man visiskai suprantama, kad jei is sandelio pavagiami, pvz. 100 mobiliu
telefonu, kuriuos jis is didmeninko/gamintojo isigijo uz 50kLt,
savininkui padaroma 50kLt zala. Iskart. Be jokiu spelioniu kiek ten
pelno gaus savininkas tuos telefonus pardaves.

Virtualios vagystes atveju zala kazkodel imama skaiciuoti tiesiog
dauginant parsisiustu kopiju kieki is kiekvienos kopijos pardavimo
kainos, nors ir kupranugariui aisku, kad tik maza dalis pavogusiu ta
filma, butu ji pirke, jei nebutu galimybes pavogti.

Bet kokiu atveju, visi tie autorystes istatymai yra ant tiek vienpusiski
ir nesaziningi vartotoju atzvilgiu, kad as nejauciu nei menkiausiu
sazines priekaistu vogdamas autorine produkcija.

--
Edvinas