Tema: Re: megztukas
Autorius: Toxis@ze_yval_place
Data: 2010-12-30 13:19:37
:) The word "philosophy" comes from the Greek ????????? (philosophia), which
literally means "love of wisdom"
rytai turi tokia pat filosofija, kaip ir blondine per telika pasakojanti,
kad jos gyvenimo filosofija...
Filosofija, kaipo tokia, yra graikishkas konstruktas, gimes del butent
unikalaus graikisho pasaulio suvokimo ir religijos konstrukto (kosmoso ir
bandymo i ji sugrizhti) - rytai, kaip minejau turi ishminti, kuri nera lygi
filosofijai per se...