Tema: Re: megztukas [68kb]
Autorius: Edvinas
Data: 2010-12-30 10:26:25
Thu, 30 Dec 2010 10:11:58 +0200, amenox rašė:

> Mane nereik juokint, geriau pamastyk kokia prasme susieti gelezies ir
> programines irangos kaina, cia du absoliuciai skirtingi dalykai. Jei pvz
> Adobe kai kurie produktai kainuoja virs tukstancio USD ka daryti tada? :)
> Didziausia problema yra ta, kad dauguma masto jog jei daikto negalima
> paciupineti, vadinasi jo kaina turi buti 0.  Tipo va DVD galiu paliesti,
> vadinas uz jo balvanke galiu sumoketi koki 1 Lt, bet jei jame yra kazkoks
> turinys, tarkim filmas, vadinas jo kaina yra 0, nes filmo gi paciupinet
> negaliu. :)

Na, yra didelis skirtumas tarp to daikto, kurį gali pačiupinėti ir kurio
ne. Daikto, kurį gali pačiupinėti, kiekvieno egzemplioriaus gamyba
kainuoja. Kainuoja platinimas. Daikto, kurio negalima pačiupinėti, naujo
egzemplioriaus gamyba nekainuoja niekas, platinimas irgi praktiškai nieko
nekainuoja.

Pavogsi daiktą, kurį įmanoma pačiupinėti — tu iškart padarysi nuostolius to
daikto savininkui. Pavogsi daiktą, kurio neįmanoma pačiupinėti — tu
sumažinsi potencialų daikto savininko pelną.

IPhone App Store yra geras pavyzdys, kad galima gyventi su mažomis softo
kainomis. Ten yra krūvos pavyzdžių, kai žmonės pardavinėdami programytes po
1-2 baksus, susikrovė diidelius pinigus. Kaip manot, kiek jie jų susikrautų
pardavinėdami jas po $50? :)

--
Edvinas