Tema: Re: megztukas [68kb]
Autorius: PxYra
Data: 2010-12-30 13:19:00
?
o Ubuntu susidejus Wow grafika trigubai pageres ? Siaip durni pas jus
nusistebejimai resursu ryjimo atveju, kam reikalingi resursai ar kad juos
isnaudotu ir softas greiciau/efektyviau suktusi ar kad jais grozetis ? O kad
geimai graziau gali ant septinkes nei ant xp atrodyti tai jau cia senai
nebepaslaptis, nes jei nezinojai yra toks dalykas kaip DirectX o su
energijos valdymu ten pagalvota, jeigu viska darysi ne kreivom rankom tai ir
ventiliatoriai gal leciau suksis, nes naujesne OS geriau isnaudoja naujo
hardwaro naujas funkcijas, del vistos ir 7 tai cia ir drambliui aisku kad
septinke greiciau uzsikraus