Tema: Re: megztukas
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2010-12-29 16:29:15
    Kalbant apie WoW teke aplamai girdeti, kad kai blizzardas uzdare keleta piratiniu serveriu pasaulyje, tai nauju zmoniu srautas sumazejo 25% einanciu zaist WoW legaliuose serveriuose!

    O dalykas tame kad nepabandes niekas nenori pirkti kates maishe, piratiniame serveryje pazaidzia ir pasiziuri kas tai do zaidimas, jeigu patinka eina i legalu, nes paprastai piratiniai kiek girdejas luzineja ir t.t..

    Zodziu piratiniai serveriai jiem gaunasi kaip papildoma reklama, o ne kazkoks minusas...