Tema: Re: megztukas [68kb]
Autorius: Meier
Data: 2010-12-30 14:10:32
On Thu, 30 Dec 2010 10:11:58 +0200, amenox wrote:

> Mane nereik juokint, geriau pamastyk kokia prasme susieti gelezies ir
> programines irangos kaina, cia du absoliuciai skirtingi dalykai. Jei pvz
> Adobe kai kurie produktai kainuoja virs tukstancio USD ka daryti tada? :)
> Didziausia problema yra ta, kad dauguma masto jog jei daikto negalima
> paciupineti, vadinasi jo kaina turi buti 0.  Tipo va DVD galiu paliesti,
> vadinas uz jo balvanke galiu sumoketi koki 1 Lt, bet jei jame yra kazkoks
> turinys, tarkim filmas, vadinas jo kaina yra 0, nes filmo gi paciupinet
> negaliu. :)

Seniai nebe tie laikai, kai instaliuojuosi Photoshopą pabandymui. Tokių
programų neturiu. Jei dar galėčiau Windowsus legaliai susidėt į tokį kompą
(kuris ten stovės realiai vos kelias užduotis darydamas, media
serveriukas), tai viskas būtų 100% legaliai softo prasme.

Kaip manote, kiek keleivių skraidytų lėktuvais, jei kainos būtų tokios,
kokios buvo 1995ais, kai skrydis kainavo nuo 500 USD? O kaip manote, kiek
kainuotų, jei Lufthansa Europoje turėtų tokią dominuojančią padėtį, kaip
kad Microsoft OS pardavimuose?

Dabar pagalvojau, realiai kiekviena įrašų kompanija yra kiekvieno kūrinio
monopolinė platininkė. Jei aš užsimaniau įsigyti kokią dainą, aš būtinai
turėsiu pirkti ją iš EMI ar kokio kito velnio. Būtų normaliai veikiantis
rinkos mechanizmas - būtų ir normalios kainos.
--
Sėkmės,
Meier