Tema: Re: megztukas
Autorius: Rimantas Liubertas
Data: 2010-12-29 21:59:26
> anglai turi labai gerą žodį - rationalizing. racionalizavimas
> (neskamba). tai va čia tu tuo ir užsiiminėji. bet silpni tavo argumentai :(

Gal pradžiai: ką aš bandau racionalizuoti? Jei sunkiai sekėsi
perskaityti: aš neginu piratavimo. Aš tik prieštarauju prieš idiotišką
cenzūrą ir veidmainystę, kai kova prieš piratavimą yra maskuojami visai
kiti tikslai.

> piratavimo kontrolė niekaip nepariboja interneto saviraiškos teisių.

Pakartosiu: yra piratavimo kontrolė ir yra interneto cenzūra. Reiktų
skirti.

> juk
> plagijavimo kontrolė neapriboja rašytojų ar mokslininkų teisių? greičiau
> atvirkščiai! toliau pateiki krūvą klausimų apie linkomaniškus kažkatai -
> tu bent pats juos supranti?

Aš puikiai suprantu. O tu supranti, kad motyvacijos siųstis nelegaliai
negalima suprimityvinti iki „gaunu nemokamai“?

  retų filmų, kurių negali nusipirkti?
> pavyzdžiui.. o jeigu ir taip, tai tuos retus ir siųskis. tebūnie
> Linkomanija - retų kultūrinių ir softwarinių produktų resursas.

Man linkomanija nei galvoj nei uodegoj: nei aš ja naudojausi kada nors,
nei kada nors naudosiu.

> Aš
> būčiau už! Bet ji tokia yra? Gal klystu, bet man tai panašiau į
> holivudinio-rusiško širpotrebo resursą. legalių įsigijimo kanalų
> Lietuvoje mažoka, nes piratavimas yra pernelyg masinis ir traktuojamas
> kaip legali veikla. kitkam nėra paklausos, tiesiog neapsimoka tuo
> užsiimti.

Aaaaaane? Šaltinį į studiją prašom, iš kur ištraukei, kad nėra
paklausos?

> geimai (bent jau) didesniąja dalimi prieinami skaitmeniniu
> formatu internetu iš PC ar iš konsolių. LANVA giluminės motyvacijos ir
> konspiracijos man nerūpi, man rūpi tik įstatymai ir jų laikymasis.

Tai gerai, pagal kokį įstatymą norima drausti linkomaniją, kurios
serverio diskuose yra 0 piratinės produkcijos?
Gal tau ir nerūpi, bet organizacijai, kuri kovoja prieš piratavimą
turėtų rūpėti visi budai leidžiantis mažinti piratavimą, įskaitant
ir legalių kanalų produkcijai pirkti plėtimą.
Tik realiai ir autorių teisės ir kova prieš piratavimą yra tik
patogios mojavimui vėliavos.

> autoriui tenka maža dalis, tačiau autorių (su retomis išimtimis)
> finansuoja leidėjas. leidėjas užsako muziką, o ne autorius, nes leidėjas
> investuoja milijonus, dažnai keletui metų ar daugiau. autorius dirba ir
> juokiasi, nors leidėjas gali ir nudegti, nes jis moka į priekį, už dar
> nesukurtus produktus (kurie gal ir išviso nebus sukurti arba jų niekas
> nepirks).

Papasakok daugiau apie investuotus milijonus. Gali pvz. detaliai
išdėstyti, kur tie milijonai sueina.
Kita vertus: jei ginami leidėjai, tai taip ir reikia sakyti, o ne verkti
čia krokodilo ašaromis apie vargšus skriaudžiamus autorius, kuriems
piratai atima kūrybos galias. Pasirodo neatima…

> aišku, kad kaltas ne kažkoks portalas, bet tai
> neatleidžia jo savininkų ir naudotojų nuo atsakomybės.

Sakai reiktų visus vyrus už prievartavimą baust?

ic
--
http://rimantas.com/