Tema: Re: megztukas [68kb]
Autorius: Meier
Data: 2010-12-29 23:27:04
On Wed, 29 Dec 2010 18:27:18 +0200, amenox wrote:

> Windows'u gyvenimo ciklas kazkur 4 metai, sumoket 100 zaliu per 4 metus tai
> cia dideli pinigai? Gaunasi 25 per metus. Tai kaina palyginus juokinga su
> kitomis islaidomis. Kazkada ziurejau idomia diskusija rusu kanale, kur
> diskutavo kazkoks "piratu partijos" veikejas ir berods 1C kompanijos
> atstovas. Tai va tas atstovas pareiske, kad jie buvo padare eksperimenta ir
> kazkoki populiaru geima paleido uz kapeikas, nepamenu ar tai uz 5 Lt ar tai
> uz 10. Finale paaiskejo kad niekam tai absoliuciai nebuvo idomu, kaip putesi
> [...]

Norėčiau pamatyti, kaip kas nors varginasi laužti filmą, kurio
parsisiuntimas LMe padarytas išsiuntus SMS už 2 litus (aktyvuojasi peerai),
o žaidimo ar programos instaliacijos metu paprašo įvesti kreditinės
kortelės duomenis ir nuo jos nuskaitoma _regionui_ adaptuota suma.

Man visgi nesuvokiama mokėti 199 USD už W7, kuomet kompiuteris, kurį žadu
pirkt, kainuos 599 Lt. Galvoju, gal ubuntu dėt... Tik kam nuo to bus
geriau, kad aš susidėsiu ubuntu, vargsiu ten jį konfigindamas? 199 USD aš
jokiomis aplinkybėmis nemokėsiu, tad susidėdamas W7 aš nepadaryčiau
absoliučiai jokios žalos MSui per negautas pajamas.
--
Sėkmės,
Meier