Tema: Re: megztukas
Autorius: Meier
Data: 2010-12-29 23:15:42
On Wed, 29 Dec 2010 22:00:53 +0200, Rimantas Liubertas wrote:

> Būtų gerai nepamiršti, kad įstatymo raidės skirtingose šalyse yra
> skirtingos.
> Kai kur toks kopijavimas yra legalu. Ne Kinijoje, jei ką, Austrijoje.
>
> ic

O Lietuva galėtų būt puikus pavyzdys, kur žmonės, gyvenantys iš kūrybos už
ją susimoka (apskaitos kompanija, gyvenanti iš excelio ar navisiono,
dizaineris, kuriantis su coreliu ar photoshopu, architektas - su autocadu),
o mokytis ir tobulėt bei pažint galima be jokių apribojimų.

Aš netgi manau, jog tai sukurtų didelę pridėtinę vertę vertinant teoriškai
ekonomiškai: vartotojai, galėdami efektyviai keistis ir dalintis
intelektualine produkcija sparčiau tobulėtų. O kadangi visi mokėtų naudotis
intelektualine produkcija, tai autoriai puikiai išgyventų (ką ir dabar
daro) iš verslui parduodamų produktų. Rezultate būtų tas pats kas dabar,
tik tie, atseit, moralistai pasiskaitytų naujus įstatymus ir linksėtų pagal
naują įstatymo raidę.

Ech, galėtų Google ateiti į muzikos rinką, padaryt savo playerį, kuris,
kaip ir kita Google'o, būtų nemokama, ir tektų kitiems užsičiaupti. Visiems
laikams :-)

Kaip tik mačiau Google'o mėginimą išstumti Tomtomus iš rinkų - jų google
maps navigacija ir geresnė už tomtomus žada būti, ir nemokama.
--
Sėkmės,
Meier