Tema: Re: megztukas [68kb]
Autorius: Dainius
Data: 2010-12-30 16:12:37
ant ubuntu dar nebandziau, nes su juo turiu tik viena kompa ir ten tera
512 ram..
esme buvo ne apie wow grafika, lygiai ta pati galiu pasakyti ir su
VisualStudio ar oracle. Durna yra pirkti nauja versija vien todel, kad
hardwaras panesa. Vat papasakok, kaip suinstaliuoti w7 ant tokio laptopo
kur "tik" 512 ramo, bet cia jau i toli toli net nuo temos pavadinimo..