Tema: Re: megztukas
Autorius: Meier
Data: 2010-12-29 12:04:01
On Wed, 29 Dec 2010 11:12:01 +0200, niece wrote:

> Platinimas treciuju saliu puslapiuose
> istatymu poziuriu yra baudziamas.
Pratęsiam: "todėl, jog lobistinė kūrėjų veikla privedė prie tokių
įstatymų".

O jei kas nors galvojate, jog įstatymas=teisingumas, tuomet turbūt jums
atrodė irgi ok, kai Hitleris naikino žydus (nes gi pagal įstatymus!), kai
buvo draudžiami lietuviški rašmenys (rašymas lietuviškais rašmenimis
įstatymu požiūriu yra baudžiamas), galima tęsti ir tęsti. Aš suprantu tuos,
kurie valgo duoną iš to - kiekvienas kaldrą tempia į savo pusę. Bet
vartotojai, kurie aklai mato įstatymą ir sako, jog įstatymas nepajudinama
siena - man nuoširdžiai apmaudu dėl tokio požiūrio.

--
Sėkmės,
Meier