Tema: Re: megztukas
Autorius: Rimantas Liubertas
Data: 2011-01-02 18:27:09
> Jei trumpiau - paimk bet ka is LM ne opensoursinio ir ne freewarinio, ir
> paklausk to daikto autoriaus ar jis dave leidima patalpinti tai LM'e.

Pasitikslinu: jei aš imu tai, kas patalpinta internete, kodėl
aš turiu klausti leidimo, o ne tas kuris talpino?

Ok, sakykim jei siunčiuosi kažką nemokamo iš LM tai OK, jei ne,
tai vagystė. O jei norėjau siųstis nemokamo, bet paspaudžiau ne
ten ir neapsižiūrėjus man parsiuntė harį poterį. Klaida pastebiu tik
kai jau pilnas filmas atsiųstas, pasibaisiu ir ištrinu.
Ar čia jau galima sakyti, kad aš filmą pavogiau ar dar ne?
O jei paleidau filmą, bet pats nuėjau miegoti ir nei sekundės jo
nemačiau, ar jau pavogiau?

> Viskas. O apie savo vagysciu/nevagysciu teorijas paskui galesi jam
> smegenis pudrint.

Pasitikslinsiu: jam tai kam? Režisieriui, aktoriui, kinkompanijai,
DVD platintojui, dar kažkam?

Man čia kai kurie teigia, kad viskas vagystė, tai aš ir
bandau išsiaiškinti, ar iš tiesų taip.

Nors diskutuoti su iki trijų nesuskaičiuojančiais darosi sudėtinga.

ic
--
http://rimantas.com/