Tema: Re: megztukas
Autorius: Bone Daddy
Data: 2011-01-02 19:05:22
Nenusiteikęs komentuot tavo idiotiškus scenarijus. Nebent įdomu būtų
pažiopsot, kaip kopijuosi automobilį, ypač, "per naktį"
  Visam kitam yra įstatymai dėl autorinių teisių apsaugos ir Baudžiamasis
Kodeksas. Maža argumentų?
Beje, kaip visada, argumentų reikalauja subjektai, patys neturintys jokių
argumentų, apart to, kad jo nepagauna.
  Jeigu nori save įtikint, kad nevagi - prašom.

"Rimantas Liubertas" <ic@rimantas.com> wrote in message
> Tai tu čia pievas apie automobilio kopiją rašinėji.

Trumpiau tariant, apie ką diskusija neupranti, argumentų neturi,
bet nuomonę turi.

> o šiaip aš neturiu noro tau ką nors įrodinėt, mano nuomonė pirmame mano
> poste.Taškas.

Nuomonė kokia, kad vagystė yra vagystė? Aš tau pateikiau kelis
scenarijus su DVD pirkimu ir filmo siuntimusi iš linkomanijos,
komentaro nebuvo. Kaip suprantu, ten visais atvejais vagystė?

ic
--
http://rimantas.com/