Tema: Re: megztukas
Autorius: Toxis@ze_yval_place
Data: 2010-12-30 13:14:49
Kestai:
o kur mes eisim toliau? Uzhdrausim anarchija.lt, nes ten skelbama "tiesa"
neatitinkanti main streamo? Uzhdrausim skeptiku formumus, nes ten burnojama
priesh religija, uzhdrausim gayline, nes ten renkasi ishkrypeliai
tvirtinantis jaunima ish platinantys homoseksualumo uzhkrata, uzhdrausim
partiju, saitus, kurie prieshtarauja musu nuomonei?
Ar nemanai, kad reiktu istatymu, taip, galima uzhdrausti anarchistu puslapi,
jei ten bus pradeta kurstyt neapykanta, ar skatint susidorot suo kuo nors
fizishkai, zhinai kodel? nes tokie istatymai! O kokius istatymus pazheide
linkomanija? Ten nera jokio piratinio turinio, ten yra nuorodos. Tokiu budu
reiktu uzhdraust ir google'a, nes parashius filetype: torrent ar net
uber_copyrighted_movie.torrent jis ishmes begale nuorodu - _nuorodu_ kaip ir
linkomanija. Ar reikia uzhdraust nuorodas apie narkotikus, ar teorija, kaip
pasigamint atomine bomba, juk tiek vieno, tiek kito turejimas yra
draudzhiamas, o ar draudzhiama turet tokia informacija?