Tema: Re: megztukas
Autorius: Levas
Data: 2010-12-30 20:29:14
ne kiek tarpininkai biesina (jie nubyretu del rinkos desniu), o del lobistiniu istatymu: latgos-lanvos ir panasiai, mokesciai uz laikmenas ir kvadratinius metrus ir panasiai. Ir visa tai istatymu lygyje. Todel kai tave taip dulkina, ramia sazine imi vogti.
O dar patogumas- sakysim musu televizijos rodo kelis serialus, kuriuos as galeciau ziureti. Bet juos rodo tokiu metu, kada jau net peledos turi miegoti. O ir reklama uzima vos ne 20% laiko. Aisku TV nekalta- jie atliko tyrimus ir nustate, kad bandai zymiai maloniau ziureti shok-dainuok-shudus metyk su zvaigzde per prime taima.

Todel ir kraunami serialai is lostfilm.tv ar panasiai.

O softas... windoze galima sakyti legali. Naudoju open office. Vienintelis softas kuris vogtas- tai adobe produktai, bet jie kiek senoviski. Keletas rimto softo yra su light ir free licenzijom. Todel, kad mano reikmes yra "light".
Beja, windoze yra tik del adobes... :)

--
Bye, Levas