Tema: Re: megztukas
Autorius: Rimantas Liubertas
Data: 2010-12-29 16:21:22
> Lietuvoje zinau dvi panasiais paslaugas:
>
> TEO ir Gala turi savo VOD filmams - http://www.gala.lt/node/28

Neturiu Gala.

> ir Omnitelis pardavineja mp3'ioskes - http://mobilimuzika.sp.lt

Įdomu, kaip ten ką nors pirkti, būnant „Netpažintu vartotoju“

> Jeigu maza, pirma pasakyk kiek kartu esi bent jau jomis naudojesis ;)

0. Ir bus nulis, su tokiomis kainomis ir patogumu.
Scenarijus: sėdžiu kavinėj, ima groti kažką kas man patinka.
Jei Lietuvoje būtų prieinama ITMS, man kūrinį nusipirkti būtų du
kartai bakstelėti pirštu: vienas pasileisti „Soundhound“, antras,
paspausti „buy on iTunes“.
Aprašyti atvejį naudojantis sp.lt palieku pačiam.
Paprasčiau (ir panašiai kainuos) nusiprikti CD Amazon.co.uk.
O Amazon MP3 downloads tą patį CD siūlo 30% pigiau. Bet lietuviams:
špygą.

Taip ir gyvenu: 90% turimos muzikos yra iš legaliai pirktų CD, kurių
nemažai į grotuvą buvo įdėti vieną kartą: importavimui į kompiuterį.
Likę 10% iš emusic.com, kuriais nesinaudoju, nes jų pardavimo sistema
labai neskani.

ic
--
http://rimantas.com/