Tema: Re: Kokie tablet`ai dabar skaitosi ok?
Autorius: Bronco
Data: 2017-02-27 16:53:00
On 2017-02-27 09:32, svyt wrote:
> Visai zaliam juzeriui apple vienareiksmiskai geriau. Todel, ir
>  zmones kurie myli apple man asocijuojasi su labai zaliais
>  technikoje.

Mano asmeninė patirtis to visai nepatvirtina. Su androidiniu tabletu
žmona pas mane rečiau lakstydavo, nei su iPad'u :)

Ir iš viso nesuprantu, kuo ten gali smarkiai skirtis patogumas androide
ir iOS, jei viskas naudojama stockiniame režime? Meniu truputį kitokie,
bet žali juseriai ten vis tiek niekad neužsuka.

Paimk iOS ir paimk Samsung Android inkarnaciją, tai vienodai debiliški
settings meniu padaryti. Skirtumas gali būti tik toks, jog jei jau
išsiaiškinai iOS'e, tai nesinorės gilintis į Samsungo ir vice versa.

Liksiu prie savo nuomonės, jog žaliems juseriams tiek iOS, tiek Android
yra absoliučiai vienodai patogios ar nepatogios OS, priklausomai nuo
įpratimo. Kažkuriame kažkas viena patogiau, kitame kita.

Man, pvz. iOS nepatinka sharinimas, nes labai mažai galimybių ir tiesiog
organiškai nervina nustatymų meniu, kuriame sukišti beverčiai
snukiaknygės, tweeterio ir dar kažkokie punktai, ant kurių paspaudus
siūlosi šitas nesąmones suinstaliuot. Gerai, jei tu naudoji ir FB ir
Tweeterį, o jei ne? Kam ta fignia pagrindiniame meniu?

Ir man stokinio androido valdymo meniu žymiai logiškesnis ir patogesnis,
nei iOS. Save dažnai pagaunu, jog kai reikia kažką gudresnio perjungti
iOS, tai tenka pagrybauti per meniu nemažai. Trūksta logikos ten. Nors
gal uždrožtą blondinėms, todėl taip :) IMHO.