Tema: Re: Kokie tablet`ai dabar skaitosi ok?
Autorius: bambukas
Data: 2017-02-15 11:53:33
>"Bronco"  parašė naujienų news:o7vta0$d23$1@trimpas.omnitel.net...
>....pažįstu žmogų, kuris Android ir iOS gyvenime nematęs, tai džiaugiasi ir
>Windows tabletu :]

:) gerbiamas kolega pabandykim atskirti formą ir turinį
šiuo atveju forma tai būtų kompiuterio "kėbulas", turinys tai OS

>Mano manymu, tabletams yra tik dvi OS geriausiai pritaikytos - Android ir
>iOS. O jei juseris "žalias" ir/ar tik home basic užduotims daiktas bus
>skirtas, tai beveik be skirtumo Android ar iOS. Labiau patiks tas, prie
>kurio jau esi įpratęs. Na, tik kad nemokamai gerų appsų rečiau gausi ir
>dažniausiai brangiau už perkamus mokėsi su iOS.

tai pradėkim nuo mūsų vartojimo poreikio
jei namų šeimininkei stovėti prie puodo ir maišant košę žiūrėti serialą-
tikrai geresnio kaip iOS nerasit
jei norit ramybės namuose kad vaikai nesiautėtų- jiems reikalingas androidas
pvz. mano poreikiams reikalingas pilnavertis kompiuteris, skaičiuoklė,
pabraižyt, papiešt, parašyt paredaguot foto ar pasidaryt kalendoriaus maketą
(ar pasikalibruot automobilio dujų įrangą) su dviem monitoriais ir
periferija
ir kodėl aš negaliu to paties kompiuterio atsijungęs nuo periferijos pasidėt
prie lovos paskaitymui ar nueiti į tualetą ?
čia vienas pasiūlė jei nori pilnaverčio kompo tai naudokis laptopus vulgaris
ar klassic stacionaris :)
kuriam velniui man dar ūžianti, šylanti dėžė jei aš turiu galimybę turėti
viską ko man reikia kompaktiškame išpildyme su integruotom vaizdo kamerom,
mikrofonais ir kolonėlėm ?