Tema: Re: Kokie tablet`ai dabar skaitosi ok?
Autorius: budulis vulgaris
Data: 2017-02-27 11:21:37
On 2017-02-27 09:26, svyt wrote:
> Androidas isvis pats viska padaro, ir su zmona dienotvarke
>  suderint gaunas savaime, nes abu matom viens kito dienotvarke,
>  esam prie vieno akaunto prisijunge.

Jei tu įsivaizduoji, kad kitus to neina daryti, tai labai klysti. iOS
lygiai taip pat galima daryti. Ir net nereikia prie vieno accounto
jungtis. Beje, manau, kad ir pas gūgla to daryti nereikia, tik tu,
būdamas toks "mandras" juzeris, nesugebi shared kalendoriaus susikurti.

Mano žmona su kolege darbo dienotvarkę tarp iOS ir Androido kuo
puikiausiai pasisharinę turi.