Tema: Re: Kokie tablet`ai dabar skaitosi ok?
Autorius: svyt
Data: 2017-02-27 09:25:29
Anksciau sony knisdavo, kad jai tikdavo tik sony priedai.
Kai
 kadaise buvau sony fanas, po truputi namie neliko absoliuciai
 nieko sony, nes bijau kazka pirkt del nesuderinamumo su kitais
 irenginiais. Namie 5 androidai, vaziuojam i koki kijeva, vaziuoja
 nu 4, masinoj veztis 4 pakrovejus, 4 ausines, 4 pakrovejus
 masinai- biski bardakas.

--

bmw e39/ 525d

----Android NewsGroup Reader----