Tema: Re: Kokie tablet`ai dabar skaitosi ok?
Autorius: eMJei
Data: 2017-02-27 10:55:06
turinys jeigu jis geras, ji retai kada bus nemokamas, norint ji ziureti,
vienaip ar kitaip gali tekti tieskoti kaip autoriui susimoketi.

Pvz filmas ekskursante, SD online nelegaliai nemokant autoriams,
nepatogiai, galima paziuret, parsisiust hd - niekaip, nusipirkt hd
niekaip. Nors per LRT rode nuostabiai HD :) visgi susiradau ir
nusipirkau DVD, ir nusiripinau i kompa. Turiu legalia kopija:)