Tema: Re: Kokie tablet`ai dabar skaitosi ok?
Autorius: svyt
Data: 2017-02-18 14:56:37
Ten daug ko nera, tos pacios navigacijos ten problema. Gal dar
 kas, as nesu turejes, bet zinau kaip aikscioja turetojai brangiu
 irenginiu kai mano androidas uz 200 daro daugybe darbu ir sugeba
 tik paaiskint- kaip smagu nusipirkt ir atidaryt naujo ifono
 dezute :)

--

bmw e39/ 525d

----Android NewsGroup Reader----