Tema: Re: Kokie tablet`ai dabar skaitosi ok?
Autorius: Tomas
Data: 2017-02-15 08:36:36
Biesas žino. Va žmona gimimo dienos proga nepasitarusi padovanojo androidinę
planšetę.
Kadangi nesupratau ir iki šiol nesuprantu to daikto paskirties - atiduota
vaikams ir tiek. Jiems tai tinka.

O man paprasčiau nokija 950 pasinaudot kai reikia. Ir jei jau pirkčiau
planšetę už savus, greičiausiai tai būtų win10 prietaisas.

On 2017-02-14 13:31, foonia wrote:
> O tu realiai bandei plansetke su Win 10? As kazkada galvojau apie
>  toki reikala, pasiemiau
> savaitgali pabandymui ir nuo to karto
>  dingo bet kokios mintys apie telefus ar plansetes su Win

IMHO, bet Windowsai tabletui kol kas tik tiek pritaikyti, kad varnelę
uždėti prie "Tablet compatibility" eilutės jų aprašyme :] Nors pažįstu
žmogų, kuris Android ir iOS gyvenime nematęs, tai džiaugiasi ir Windows
tabletu :]

Mano manymu, tabletams yra tik dvi OS geriausiai pritaikytos - Android
ir iOS. O jei juseris "žalias" ir/ar tik home basic užduotims daiktas
bus skirtas, tai beveik be skirtumo Android ar iOS. Labiau patiks tas,
prie kurio jau esi įpratęs. Na, tik kad nemokamai gerų appsų rečiau
gausi ir dažniausiai brangiau už perkamus mokėsi su iOS.