Tema: Re: Kokie tablet`ai dabar skaitosi ok?
Autorius: ostapas
Data: 2017-02-14 12:21:01
Ten ne night shift įjungtas?

"fenix@w"  wrote in message news:o7uk29$ggd$1@trimpas.omnitel.net...

2017.02.14 11:47, eMJei rašė:
> Visiškai nepritariu. Planšetinius reik rinktis tik apple. air 2 arba pro
> priklausomai pagal biudžetą.
>
> jeigu yra specifinių poreikių, pvz bus 80 proc su ja filmuojama ir
> fotografuojama, galbut reikalinga geresnė kamera , reiktų pažiūrėt pas
> kitų brandus ir tada sprest nes air 2 jau poros metu senumo modeliukas,
> atitinkamai ir kamera.
>
> mobiliuose irenginiuose kas liecia OS ir gelezies tarpusavio
> integracija, o tai bene svarbiausia tai apple nera lygiu. visos kitos
> plansetes tai yra vienokio ar kitokio plauko laikini "sukergimai" .

nevisai sutinku.
pvz as kazkiek nusimanau IT, tai susikonfiguruot pagal savo poreikius
technika man gaunais ir greitai ir gerai. o vat uzdara sistema tokia,
kaip ipad vis nenustoja manes nervinti. yra namie zmonos darbinis ipad
air 2 - tai jis max naudingas tik pabrowsint. kaip naujausias
nervinantis idiotizmas pastebetas jo primityvus noras kokius 3x maziau
sviesint ekrana nei riekia tuo metu - vakare uzgesinus sviesas jis
ziauriai nutamsina ekrana, netgi paraudonina. suprantu, kad taip visi
siuolaikiniai prietaisai daro, bet cia jau per daug. jautiesi kaip
kazkokia sena ruzava knyga patamsyje skaitydamas. kaip ta sutvarkyt, kad
butu automatika, bet kazkiek sviesiau? gamykliskai tas nenumatyta - arba
auto, arba manual.

imho, pasirenki win10 arba android ir pirmyn. as imciau win10, nes
lankstumas didesnis, kartais prireikia kazkokio x86 softo galimybiu, o
kompo nera salia. visais kitais atvejais, tame tarpe jei reikia planseto
7-9 dydzio - android.