Tema: Re: Kokie tablet`ai dabar skaitosi ok?
Autorius: svyt
Data: 2017-02-27 09:32:01
Visai zaliam juzeriui apple vienareiksmiskai geriau. Todel, ir
 zmones kurie myli apple man asocijuojasi su labai zaliais
 technikoje. Androidui nors retsykiais tenka pravalyt atminti,
 pratrint nenaudojamas programas- tai jau advanced useriui
 uzsiemimas, zmogui prie meno jis gali but per sudetingas.
Bet
 lygiai taip, dar su rootintu telefonu kur gali daryt bet ka,
 telefonas tampa neatsparus nemoksiskam vartojimui, androida gali
 programiskai sugadint, aplle ne.
Tai skirtingiems vartotojams aparatai. Vieni-"kam man daugiau
 reikia, tam yra stalinis kompas", ir kiti kuriems reikia visko
 viename, kurie viska susikisa, patys pasiraso programa kazkuriam
 darbui.

--

bmw e39/ 525d

----Android NewsGroup Reader----