Tema: Re: Kokie tablet`ai dabar skaitosi ok?
Autorius: svyt
Data: 2017-02-27 09:02:47
Man is androido
nesunkiai kompas gavos, problemos tik seno tipo
 printeris kuriam reikia usb ir windausu. Nu ir isorinis hdd,
 neiseina pajingt ji ir krovima vienu metu, tai po pusdienio ar
 net greiciau, nuseda telefonas ziurint filmus. Bei nepatogus
 failu menedzeris, primenantis windaus eksploreri.

Man patinka Norton comander tipo. Aisku, ruost dokumentus kiek
 mazokas ekranas, bet kai mano darbo specifika is esmes yra tik
 juos gaut ir zodziu patvirtint, tai pilnai pakanka, mobilumas,
 viskas prie manes visada labai patogu dinamiskam darbe. Bet kur
 bunant (servise, parduotuvej, vairuojant) galiu perziuret
 sutartis, uzsakymus ir greit duot atsakyma. Kompo
 neprisinesiociau tiek, si chronizavimas irgi nera toks patogus
 kaip atrodo is idejos. Ypac jei su dokumentu gali dirbt keli
 asmenis vienu metu. Online kai as ne lietuvoj, o kokioj
 belorusijoj irgi prabanga.

--

bmw e39/ 525d

----Android NewsGroup Reader----