Tema: Re: Kokie tablet`ai dabar skaitosi ok?
Autorius: budulis vulgaris
Data: 2017-02-20 15:59:01
On 2017-02-20 15:09, Bronco wrote:

> Jo, jie nesensta, jie tiesiog susiraukšlėja.

ale ten ir Bronco kai argumentų pritrūksta, nusivažiuoja į juokelius.

Vytautas turėjo mintyje tai, kad aifounai yra žymiai ilgiau gauna softo
atnaujinimus ir jų kainos krenta lėčiau, nei androidinių įrenginių.

Pvz iPhone 6 ir Samsung Galaxy S6.

iPhone 6 releasintas pusę metų anksčiau, nei Samsung'as (2014-09-19),
Galaxy S6  - 2015-04-10.

S6 buvo išleistas su Android 5.0.2, o current versija šiam telefonui
6.0.1, kurią Samsungas releasino 2016 vasarį (t.y. paskutinis updeitas
prieš metus). Ir bbž kaip ten su ateities updeitais bus.
Tuo tarpu iPhone 6 buvo išleistas su iOS 8.0 ir iki šiol nuolat
updeitinamas. Current versija yra iOS 10.2.1, išleista 2017 sausį ir aš
galiu lažintis, kad rudenį, kai Apple išleis iOS 11.0, tai iPhone 6 bus
tarp palaikomų telefonų.

Tiek iPhone 6, tiek Galaxy S6 launch prices buvo labai panašios, ~$650.
Pažiūrim skelbimus skelbiu.lt ir matome, kad pusmečiu senesnio iPhone 6
kainos yra maždaug 100 Eur didesnės, nei S6.

Vat tai ir paaiškinimas Vytauto teiginio, kad Apple lėčiau sensta.