Tema: Re: Kokie tablet`ai dabar skaitosi ok?
Autorius: bat0nas
Data: 2017-02-14 13:00:20
On 2017.02.14 11:47, eMJei wrote:
> Visiškai nepritariu. Planšetinius reik rinktis tik apple. air 2 arba pro
> priklausomai pagal biudžetą.
>
> jeigu yra specifinių poreikių, pvz bus 80 proc su ja filmuojama ir
> fotografuojama, galbut reikalinga geresnė kamera , reiktų pažiūrėt pas
> kitų brandus ir tada sprest nes air 2 jau poros metu senumo modeliukas,
> atitinkamai ir kamera.
>
> mobiliuose irenginiuose kas liecia OS ir gelezies tarpusavio
> integracija, o tai bene svarbiausia tai apple nera lygiu. visos kitos
> plansetes tai yra vienokio ar kitokio plauko laikini "sukergimai" .

iPad sąmoningai nėra nei Bronco (na gal jis pakomentuos priežastis), nei
mano sąraše (maniškis sutampa su Bronco, tik Tab S2 pirmoje vietoje,
pixel antroje).
Kodėl ne iPad?
- Todėl, kad brangus.
- Žiūrės filmus (Samsung turi puikius ekranus; pabandyk iOS ekosistemoje
parsisiųsti savo mkv failą iš kur nors ir pažiūrėti)

iPad tinka arba specifinius poreikius (pvz AirPlay), arba visai jokių
poreikių neturinčian individui (t.y. eiliniam žmogui).